15 Ekim 2009 Perşembe

"Must Love Dogs" ve "500 days of Summer"

Ben romantik-komedi filmlerinin müptelası değilimdir;ama sevgilim de film için zaman ayırdığında ""gerilim" seyretmekten hoşlanmıyor,sinemaya gittiğimizde artık şöyle yapıyoruz,ben seyredebileceğim filmleri söylüyorum "salon 1,2,5,8 uyar içlerinden birini de sen seç canım" diyorum, o da seçilmişlerin içinden seçiyor böylelikle ne şiş yanıyor ne kebab,kötü çıkarsa herkes eşit ölçüde pay sahibi oluyor:)

Geçenlerde "500 days of Summer" ı seyretmek üzere seçtik. Şimdi bazı ilişkiler vardır, "heh!dersiniz olay budur..Buldum..tabir-i caizse "the one".. Ama karşınızdaki sizin kadar hissetmez,sallamaz,olay ciddiye binince kaçar gider.. Adamımız Summer kişisiyle böyle bir aşk yaşıyor,kıza aşık oluyor;ama kız hiç oralı değil,500 günü anlatıyor;ama kronolojik değil,bir 3.gündeyiz bir 400.günde.. Karşılaştırarak,düşünürsünüz böyle davranıyordu şimdi böyle davranıyor diye,işte öyle karşılaştırarak anlatıyor hikayeyi.. Imdb notu 8.2 bu filmin;ben bana göre 6.5 dan 7 yi verdim gitti kendisine.. 



Bu filmi de uzun süredir seyretmek istiyordum,içinde köpek varsa filmin konusu süs olur zaten bana bayılacağım da kesindir;ama bu tamamen köpek üstüne geçen bir hikaye değil "Marley" gibi.. 
Hanım kişi boşanalı 8 ay olmuştur, kocaman bir ailesi vardır,gidip gelip herkes bir tanıdığını ayarlamak ister kendisine,en son artık internetten ablası onun adına bir hesap açar ve orada kız kardeşini tanıtan 3 özellik belirtirken "Must love dogs" der-köpekleri sevmeli!-
Böyle buluşmalar yanlış anlaşılmalar,gerçekte kendine bile söylemediklerini hiç tanımadığın birisine itiraf etmeler gibi giden,en sevdiğim kısmı filmin son 15 dakikasıydı diye rahatça söyleyebileceğim, Imdb notu 5.9 benden de kendisine 6-6.5 notu giden bir film oldu.. 
İyi seyiler..:)


J.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails