1 Temmuz 2009 Çarşamba

Bağlanmaya sonuna kadar karşıyım;ama dizilerimden beni ayırmayın!!!




MaNga'yı çok seviyorum, bu sözleri çok doğru ; fakat benim de bağımlı olduğum diziler var,sonra düşünüyorum diyorum ki benim seyrettiğim dizileri seyretse insanlar zaten böyle bir bağımlılıkta ki akıl süreci bize yarar; uyuşturucu etkisi yapmaz; çünkü seyrederken kafa çalıştırmanız gerekiyor .. -gossip girl leri filan saymıyorum:)- Ama bir House M.d de ,House karakterine hayran kalmayacak insanı anlayamam,bu kadar zeka, bu kadar dram ve bu kadar komedi bir arada nasıl oluyor anlamıyorum ve bir gün bitecek o zaman ne yapacağımı bilmiyorum...5. sezonunu bitiren House M.d'nin yen bölümlerini iple çekiyorum...
Bir How i met your mother bağımlısıyım aynı zamanda .. Legend... wait for it! ... wait wait.. :D dary.... demesini duyunca gülümsüyorum... Ne güzel anlatıyor insanlar, hikayeleri ne komik esprileri diyorum ..20 dakika bu kadar verimli olabilir..bizdeki gibi 90 dakika kafalarını bir sağdaaaan bir sola çevirmiyorlar...
Two and a laf men seyrediyorum.. charlie'nin kardeşine bebeklerin dilini çıkarıp tüüürrt yapması ile alay etmesini görüyorum, sonra çok başarılı bulduğumuz Türk dizi karakterlerinin karakterlerini ordan burdan "ilham!!" alarak nasıl yarattıklarını görüyorum...
Gossip girl seyrediyorum..waay diyorum ne dizi castı yapmışlar, insanlar cuk oturmuş,makyajlara,elbiselere bak diyorum... Bizdeki gibi iki jaguar gösterek, hiç üstünde duramıyor ama 100 pont ayakkabı giydirelim bakalım kaçıncı bölümde ayaklarını kırcak bu diye dolaşmıyorlar...
Bu aralar yeni seyretmeye başladığım dizi "Medium" ..Eğer ghost whisperer gibi hayaletli dizileri ve tabiki bloguma ve hayatıma ilham veren csi gibi dizileri seviyorsanız "medium" bu ikisinin karışımı gibi ve oldukça güzel..
Türk dizilerinden sonradan yakalamış da olsam, prodüksiyonu biraz toparlasalar süper oyunculuk sergileyen emre karayel ve demet evgar "bir kadın ve bir erkek"te döktürüyorlar..
Daha çok dizi var seyrettiğim ama bunlar en sevdiklerim.. Yeri geldikçe diğerlerini de anlatırım ama en çok bunlarn yeri gelecek:D

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails