20 Temmuz 2009 Pazartesi

Dilenciler ve çocukları...


Dilencilerle ilgili bir yazı değil bu.. Çocuklarla ilgili bir yazı..Dilencilerin iş bulma durumu,muhtaçlı durumu,yetişkin oldukları için kendi başlarının çaresine bakabilme durumları var;ama ben bebekli,çocuklu bir dilenci gördüğümde hep bir ikileme düşüyorum..."O çocuğun seçme şansı yok ki.." Hiç olmayacak.. Sonra şu anı kurtarsam ne geçer diye düşünüyorum elime, bir kaç ay sonra yenisini doğuracak.. İstediği ekmek parası,bez,süt parası yerine doğum kontrol hapı olsa hemen koşa koşa hatta yanımda para olmasa bile yalvar yakar bir şekilde alacağım hepsine..

Bu bilinçsizlik ne kadar sürecek bilmiyorum;çünkü o bebekler yarın bir gün büyüdüklerinde bizim çocuklarımızı dışarı çıktığında "dikkat et tamam mı" dediğimiz,dikkat edilecek unsurlar arasına girecekler..

Elimden,elimizden ne gelir bilmiyorum;ama ilerde bununla ilgili bir şeyler yapmayı çok istiyorum..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails