9 Temmuz 2009 Perşembe

Sıcak,Annem ve ben...


Cehennem sıcaklarını yaşadığımız şu günlerde, yaşlı anneme babama diyorum ki dışarı çıkmayın, o kedi gibi evde oturup dışarı çıkmayan annem ne zaman tepemize kadar kar yağsa ya da beynimize güneş geçse , annemin o gün gezilecek bir sergisi, kitap bakması,alışveriş yapması, arkadaşına gitmesi gelir... Babamı hiç sölemiyorum zaten,evliya çelebi gibidir, istanbulu sokak sokak bilir,kendisine aramızda "google earth hayro" diyoruz...

Beni sorarsanız zorunlu olmadıkça güneşte kesinlikle çıkmam;ama akşam olunca o serinlikte modada,boş kadıköy sokaklarında yürümeyi çok severim..

Ben bu sıcak günlerde daha önce söylediğim gibi puzzle yaparak,kitap okuyarak,bilgisayarda oyun oynayarak geçirmekteyim..

Annemin dün gezesi gelmişti,içeri gidip hazırlandıktan sonra gördüğümüzde abimle ikimiz çok güldük.. Şekilde gördüğünüz gibi annem gezmeye değil safariye gidiyor adeta.. Bir tüfeği eksik..

Efendim diyeceğim şudur ki;bu sıcaklarda dışarda sebze yemeyin, bağırsak enfeksiyonları en çok sıcakta görülür mikroplar çabuk ürediği için,bol sıvı tüketin, maden suyu alın ki vücut kaybettiği minerali geri alabilsin..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails