24 Temmuz 2009 Cuma

Faydalı bir reklam..











Bisiklete binmeyi çok seviyorum, keşke bizim de ülkemizde bisiklet yolları sadece bağdat caddesi ve uzantısında kalmasa,bisiklete binenler rahat rahat binebilse..En sevdiğim bisiklette,-sevgilimin deyimiyle yumurtacı bisikleti- 3 tekerlekli bisikletler.. Arkasında sepet olan,hakikaten arkasına yumurta koyup satabileceğniz bisikletler.. Şimdi sözü bisikletlerden açtım;fakat bisikletlerden bahsetmeyeceğim.
Geçenlerde elektronik posta kutuma bir posta düşmüştü:)Değişik bir bisiklet kullananan bir bayan -bisikletin önünde puset var- kızı bu pusete koyuyor,emniyet kemerini de takıyor,hem bisiklete biniyor,hem de kızını bu şekilde taşımış oluyordu, ardından bir alışveriş merkezine gittiklerinde,bisiklet birden bire katlanıp bebek arabasına dönüşüyor..
Bu mükemmel tasarımı hemen nilo'cuma gönderdim.. Onların çok şeker bir oğluşu var,dışarda vakit geçirmeyi çok seviyorlar,parka gitmekten çok hoşlanıyorlar..Dedim bu tam onlara göre..
Sonra bu blogu okuyan, çevrelerinde bisiklete sempati duyan, kardeşlerini, çocuklarını,yeğenlerini gezdirmek isteyenler de görsün bu müthiş tasarımı.. Tasarımı yapan ellerine sağlık diyeceğimiz firma; Taga...
Maalesef ülkemizde satış büroları yok;ama iletişim kurulduğunda gönderim olabileceğini düşünüyorum..








Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails