22 Temmuz 2009 Çarşamba

Sadece taksiye binmek istiyorum...


Bizim ülkemizde sahip olabileceğiniz en kolay mesleklerden biri taksicilik..Öyle işe girerken prosedür olarak görülen sabıka kaydına bile gerek yok, herhangi bir kariyere hiç gerek yok!
Sadece ehliyet sahibi olmanız yeterli.. Gerisi önemli değil..
Bugün bir yazı okudum ekşisözlükte, dolandırılmış bir arkadaş 50 lira vermiş taksici 5 lirayla değiştirmiş abi sen ne yaptın bu 5 lira demiş.. Gitti 50 lira,bir de üstüne yol parası.. Bu artık herkesin bildiği numara sanırım ,hoş biz de başımıza geldiğinde öğrenmiştik..
Ayşe Arman yazı yazdıktan bir süre sonra başına gelen olay,taksici içerdeyken kapıları kilitledi,
cinsel organını çıkardı,sapık olaylar yaşandı..
Ben her taksiye binişimde surattan 3 sn de pikolojik çözümleme, taksi plakasını aklımda tutma,cep telefonunu hemen yanımda tutma gibi bir sürü işin yanı sıra, şoförü gideceğim güzergahın yolu konusunda ikna etme gibi işleri de yapmaya çalışıyorum..Bu bir rahatlıktan çok eziyete dönüşüyor bu yüzden..Tabii bir de sizi beğenmeyen taksi şoförleri var.. Elinizde poşetler 3-4 kmlik bir yol söylediğinizde bir şey söyleme zahmetine ble katlanmadan ,sizi öylece şaşkın ve kızgın bakışlarla bırakıveriyorlar..
Onlar da haklı ben onlara nasıl güvemiyorsam,onlar da binen müşteriye güvenmiyor..Ama ben daha gideceğim yere gitmeden kendimi dışarı dar attığım, indiğim tenha yeri o arabanın içinden daha güvenilir bulduğum zaman bile oldu..
Biliyorum, her okuyanın da bir sürü anısı gözünde canlanmıştır,işte çözümsüz bir yaşam parçası bu da...
Sadece taksiye binmek istiyorum(z)...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails