22 Temmuz 2009 Çarşamba

I love House...


House m.d dizisini çok seviyorum diye daha önce sölemiş miydim:) her fırsatta söyleyebilirim aslında :) Yeni sezonunun başlamasını benim gibi çok sevenler 4 gözle bekliyorlar eminim..

Bilmeyenler için merak edici ve başlamak için teşvik edici bir kaç cümle söyleyebilirim..

Zeki,yalnız,ukala,küstah, çift uzmanlık sahibi bir doktor aynı zamanda tek bacağından sahip olduğu sorun nediyle hem bastonla yürümek zorundadır hem de ağrı kesicilere mahkum..

Hastaların her zaman yalan söylediğine ,bir şeyler gizlendiğine inandığı için evlerini darmaduman etmekten geri kalmamakta, her konuda her zaman haklı çıkmakta, hem de bütün problemleri çözerken hastalarıyla mümkün olduğu kadar tanışmamaktadır;çünkü Hastalıkları sadece çözülecek bir puzzle olarak görmektedir..



House'ta ki herkesi çok seviyorum.. Umarım bu sezon son sezon olmaz.. Baştan 4-5 kere seyrettiğim bu dizi başucu dvd'lerimden.. Hala başlamayanları çok şey kaybetmiş olarak görüyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails